miercuri, 27 mai 2009

Si totusi …

 

     Fiecare isi poate analiza propria viata din mai multe puncte de vedere, dar ele sunt in rezonanta cu nivelul lui de a respecta viata. Multe intrebari raman fara raspunsuri, la altele suntem fortati de stiinta, dar nu si de constiinta sa oferim diferite raspunsuri prin teorii contrafacute de cineva si acceptate de altcineva.

      Reformularea idei de naturalete, normalitate si armonie pleaca de la modul cum privim si studiem lucrurile.

       Perioada performanta de invatare si educare a unui om este copilaria si de la anumita varsta pentru majoritatea apare o pauza si o lunga vacanta de supravietuire. Oare de ce uitam sa invatam ce am invatat sau sa folosim lucrurile folositoare?. In copilari repetam de sute de ori:- nu stiu- intrebam, imitam, suntem atenti, curiosi deschisi spre orice si vii la propriu. Apare un moment in care omul matur hotareste ca le stie pe toate, dar prin acceptare si prea putin prin verificare. Este acea blocare in concepte, lipsa de aplicare a ceea ce cunoastem, incepe lupta cu viata de pe pozitia unei persoane serioase care este lipsita de deschidere, curiozitate si atentie la detalii. O persoana care pleaca de la principiul ca le stie cam pe toate, ca asa trebuie sa fie viata, a blocat copilul dornic de cunoastere din el.

        Nu poti sa mai primesti daca nu vrei sau daca nu dai mai departe.

“VALOAREA OMULUI ESTE DATA DE OBIECTUL ATENTIEI SALE”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu